Massor av träning hela veckan.......

Veckan är fullspäckad med träning.
Träningstävling i kväll,träning i Asarum i morgon.
Träning i Olofström på torsdag kväll.
Detta är jättebra för oss,som ska tävla på söndag-ska bli så kul att se var vi står i momenten,jag har tränat flitigt,men känner att vi inte är riktigt färdiga för trean ännu ,men vi kan ha tur och kanske ta ett förstapris-vi hoppas på det.
Chattade med Hubert i går-han följer med mig till Emmaboda-kul med sällskap....


Nu är det bara lite drygt en vecka innan vi tjejer sticker till SM i Karlstad,ska bli så himla kul.
Annika har inte fått något besked om att hon kommit med -hon står ju som 10:e reserv ,så jag tror det är liten chans för henne.Kommer hon med får vi åka ca 03,30 på fredag morgon,måste vara uppe till veterinärsbesiktningen som är mellan 10,00-11,00,annars kör vi nog vid 08,00,och kommer då vara uppe vid 13,30,kanske hinner vi se provhunden som går 13,45.
Pia ska handla all mat vi ska ha med oss,vill man ha något speciellt får man ta med det själv.


Nu är allt lugnt här i buskelund,ingen som löper-väntar på att Bea ska gå i löp ,och då har vi spännande PLANER !!!!!!!!!


Fick mina nya gardiner i går ,Jenny hade skickat efter-dom är så fina,fjärilar i olika färger,så i dag blir det fönsterputsning.

Nu börjar dagen här,ut med doggsen i turordning,sen träning i kväll,livet är UNDERBART!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0