Midsommar över........



Detta tryck gjorde jag på SM I K arlstad,blev väl fint.......



Plus mitt namn där fram.....




Midsommar har förflytit lugnt och fint,mamma var här en stund på fredagen och åt sill och potatis,sen ville hon bli hemkörd,varit uppe med tuppen som vanligt och varit på flygfältet vid 08,00 med hundarna -har inte sett en människa ,så fridfullt så !!!!!!!!

Focus har jag på fjärret nu med Zhita ,vill få till det bra ,det är ju inget som ändras till eliten -jo bedömningen blir ju tuffare,allra helst vill man ju ha hunden där man la den ,lite förflyttning fram ger ju dåligt betyg,men det är svårt att få till det bra -kommer ta lång tid ,men vi har tiden för oss Zhita och jag ,min tjej är bara två och ett halvt år.......


Har lämnat in till lydnadsklass tre på tre tävlingar den 15:e  på Öland, den 16:e i Tollarp, den 25:e i Tingsryd ,och kommer troligtvis tävla den  6:e/8 i Kristianstad.
Ska bli så spännande ,är verkligen sugen,har räknat ut att Zhita har betyg på alla moment ,frågan är bara vad det blir för siffra.....


På fredag är det sökhträning,och nästa fredag sökhträning borta hos Anne-marie,kul att vi kommer igång igen,i morgon lydnadsträning ,och onsdag lydnadsträning uppe i Olofström.....

Jonas har semester om tre veckor ,vi ska bara vara hemma ,köra hem ved från Hällaryd ,som vi ska ha i vinter ,inga mera elräkningar på tre-fyratusen i månaden TACK........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0