Deppig och kräksjukan.....

Igår vaknade jag med en form av vårdepression ,ville inte stiga upp ,och jag som älskar morgarna ,Jonas och Björn rastade hundarna på kvällen ,i och med att jag sovit hela dagen,var jag inte trött när jag skulle gå och lägga mig ,men somnade till slut ,och vaknade 04,00 i natt ,över att jag hade ont i hela kroppen ,och mådde fruktansvärt illa ,gick ner på toa ,och försökte spy upp ,men det gick inte,Jonas är hemma ,han har också fått en släng av det ,har tagit tabletter när jag fick i mig lite gröt ,så nu har jag ingen feber ,och fryser inte,mår alltså lite bättre ,men är fortfarande illamåendes.
Jag var ju hos barnen i lördags ,och dom hade visst haft det ,så nu vet jag var det kommer i från ,blir ingen träning för mig i dag eller i morgon ,hoppas jag är kurant till fredag ,då ska Jonas och jag träna med Åsa ,vill också gärna träna sökh på måndag ,med Anne-Marie,Pia,Annika och Catja.På Återseende mina vänner ,nu går jag i bingen,får väl liggsår .........

Kommentarer
Postat av: Hubert och Hades

Det låter inte skoj att ni har blivit så sjuka där borta i Buskelund.. Ni får krya på er och det är bara att ringa om ni behöver hjälp med nått eller avlastning.

Sen får vi väl ta en runda när du kryat på dig.

MVH Hubbe

2010-03-30 @ 18:45:53
Postat av: Annika

Krya på dig så hörs vi.

2010-03-30 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0