Inställd tävling.....

Tyvär blir det ingen tävling i Emmaboda till helgen ,fick ett mail om att det är ingen som plogar deras plan ,så det är inställt ,min anmälan står kvar tills deras tävling i oktober,då ska det väl inte vara någon snö ,man vet ju aldrig ,i och med att det är minusgrader på natten ,så tar det ju tid för snön att försvinna ,undras om det är borta till påsken ,vi får hoppas på det..

I dag på morgonen flyger Åsa till Stockholm ,och  därifrån i dag till Thailand,där stannar hon två timmar ,sen fortsätter hon resan till Sidney i Australien ,en resa på 24 timmar ,tufft att göra det själv ,hon ska ner till sin son Simon och hälsa på ,hon kommer hem till första april ,hon har lovat att skriva där nerifrån på facebookan,så man hör av henne !!!!!!

Jag ska till Sölvesborgs BK idag ,och träffa Pia ,vi ska träna lite med hundarna ,det är plogat på planen ,det är ju skönt !!!!!!!

Annars händer det inte så mycket här i Buskelund ,lajka har fortfarande inte gått i löp.
Vi har hållit oss friska över vintern allihoppa ,inga förkylningar,man åker väl på en vårförkylning i stället.....
Jag äter ju gröt nu på morgonen ,vilket har resulterat i att jag gått ner två och ett halvt kilo ,inte mycket ,men det gör inget om det tar lång tid ,då håller man vikten lättare,försöker att inte äta mackor på kvällarna ,utan när vi ätit middag vid 16,30,så blir det inget mera sen ,och det går faktiskt bra.
På fredag när jag får lön ,ska jag unna mig att köpa ett par nya gympadojjor,har ju gått i mina vinterstövlar hela vintern ,så nu tycker jag det är dags för lättare skor,en karl här i Mörrum ,han cyklar ofta ,han har träskor året runt ,undrar om han inte har råd att köpa sig andra dojjer !!!!!!!!

Nej nu börjar dagen ,ut och rasta hundar ,sen i väg,ha en bra dag allihoppa !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0