Skulle spårat....

Skulle spårat i dag ,men blev avrådd av kompisarna,kallt ute,och hård skare,Annika la ett spår till Gabbis ,men tyckte hon var lite okoncentrerad,hade nog också lite svårt att få fäste ,så Annika gjorde några direktpåsläpp ,som inte legat så länge ,då gick det bättre.
Jag körde budföring med Zhita ,det fungerar bra ,fast hon tjuvade från Pia till mig ,så vi gjorde om det ,och då  funkade det........Sen körde vi lite lydnad med hundarna,vi var på parkeringen till skjutbanan ,men det var ingen höjdare,guppigt underlag,och inte så stort ,så vi fick sätta rutan intill klubbhuset ,och så hade vi ett rep runt om ,det är bättre med spån ,syns bättre ,alla hundarna hade lite svårt med rutan i dag ,så det var nog inte något optimalt förhållande,bättre på torsdag i ridhuset !!!!!!!!

Här kommer en härlig bild på Annika och hennes hundar,från vänster 14- åriga Loup,lilla Windie,Gabban,och liggandes Penny........





Sen var jag och handlade ,var meningen jag skulle köra in till stan ,och köpa en barbie till Elin,som fyller fem år på onsdag ,men jag orkade inte ,hade ingen lust ,körde hem och vilade en stund,fick ett ryck sen ,och Björn och jag diskade alla mina priser ,och gjorde fint i skåpet ,putsade alla glas och dörrar ,blev så fint så !!!!!!!hoppas jag får ett ryck till i veckan ,behöver putsa mina fönster,och mina vinterblommor ser inte så trevliga ut ,så nya blommor ,och putsade fönster ,blir väl bra va !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0