Team Red and Black

Det är vårat namn nu,nu är det slut med Kennel Buskelund.Kenneln upphör.....
Ska inte ha mera kullar,det är för mycket jobb ,särskilt som jag har så många andra hundar hemma ,och jag tycker det är svårt att få valparna sålda,jag blir bara nervös av det...
Just nu är jag så trött på att ha så här många hundar,nu får dom försvinna naturligt en efter en ,sen ska jag ha MAX tre hundar hemma ,så alla kan åka med när man ska någonstans.
Mycket är därför jag lägger ner kenneln ,pga att jag har en tendens till att spara valpar ,och då minskas ju aldrig antalet.
Jag vill också ägna tiden till det jag tycker är roligast ,träna och tävla med hund.Det jag är lite ledsen över ,är att Carola och Hubert inte får någon Vimza-valp nästa år.Jag ska hjälpa er att hitta en bra hund någon annanstans.Det ordnar sig !!!!!!!!!

Tusen tack till min Webmaster Kate Johnsson,som har gjort om sidan,vilka fina färger det blev ,ursnyggt,Tack gumman !!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Carina

Siden ble kjempefin. Leit at du har følt det vanskelig å være oppdretter, håper du finner igjen gleden med å ha hund fremover. :) Lykke til!

2010-03-24 @ 18:49:52
URL: http://www.thargelion.com
Postat av: Monica

hemsidan blev kanon fin, synd att ni har lagt ner kenneln då blir det ingen Vimza valp här heller. Önskar dig lycka till med framtida tävlingar.

2010-03-24 @ 19:45:32
Postat av: Tina & Co

Oj, vad sidan blivit fin:)

Och Team Red and Black är ett lite häftigt namn på en belgarsida.

Kram Tina

2010-03-24 @ 20:05:20
URL: http://home.aland.net/m04044
Postat av: Carola Rossander

Vad fin hemsida du har Carina.

Men jag har alltid tyckt att du har fin hemsida.

Lite lessen att det inte blir någon vimza valp.

Men man skall aldrig ge upp hoppet.

Man vet aldrig,kanske du ändrar dig i framtiden.

Kram./Carola och Ida

2010-03-31 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0