Våren är här !!!!!!



Mina nya fina gympadojjor ,som jag fått i födelsedagspresent av mamma och syrran,TACK !!!!!!!!


I dag har vi tränat sökh ,det var jag,Pia,Catja och Anne-Marie,alla hundarna gick fint ,och  vi har haft en härlig eftermiddag i skogen ,det var ju första gången Zhita provade på sökh ,hon tyckte det var kul ,och sprang ut jättebra,nu kör jag hittaövningar med henne ett tag,det blir inga problem att köra in rulle ,hon är ju så apportvillig.......Efteråt bjöd Pia på hemmalagad kaka ,men hon hade med sig clementin till mig ,så det fick jag nöja mig med .
Nu har jag lagat stekt korv och mos till pojkarna ,själv äter jag ingenting så här sent .....

Vilket väder vi haft i dag ,över 10 grader varmt,härligt !!!!!!!!
På måndag 16,30 tränar vi lydnad på hundungdom ,på onsdag kl 10,00 tränar vi lydnad på vägga ,och annan dag påsk ,tränar vi sökh borta i Tving hos Anne-Marie,nu har jag det skrivet här ,så jag inte glömmer bort mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0