Lugnt med bloggandet....

I bland finns det inte så mycket att skriva om,händer inte så mycket i Buskelund,nu har jag bestämt att Zhitas och min start i lydnadstrean blir den11/6 i Hörby,då har jag precis fem veckor på mig att bli klar ,och det tror jag vi hinner utan att stressa,kommer lämna in för fem tävlingar i lydnadstrean i Juni...vi ska ha även LP3.En som kan ta LP 3 i morgon i Kristianstad är Annika med sin lilla Windie,det är deras tredje tävling i trean ,och dom har två förstapris med fina poäng ,så jag håller tummarna att ni får erat tredje förstapris i morgon.Nästa fredag åker jag med Åsa till Karlskrona ,det är där jag skulle tävlat med Zhita ,men det var lite väl possitivt tänkt,Åsa tävlar Elit med Anton,Annika Elit med Penny,och trean med Windie.
Lajka är på 13:e dagen av sitt löp ,och pojkarna är förvånansvärt lugna ,det är som dom inte upptäckt det ännu.
Om en vecka är det Belgarspecial på Ivön ,jag ska dit och döma Belgarspelen,ställer ingen hund,Hubert åker med mig och han ställer Hades i specialklass,vet att Sofia och Tina kommer med Buskelunds Prusseluskan,ska bli kul att träffa dom och se lilla Tindra,som har päls som en Collie har Tina sagt,kameran blir förstås med ,och det kommer massor med bilder i bloggen därifrån ,hoppas bara inte det blir som i denna veckan ,kallt och regnigt,var bara 3 grader i morse när jag var ute första rundan ,fick sätta på mig stor täckjacka.
Nu ska jag göra lite nytta ,ner i tvättstugan blir det !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0