GRATTIS ANNIKA !!!!



Grattis till Annika som med sin Gabban blev uppflyttade ur appellen i sökh i dag i Söderåsen med 259,75 poäng,och kom på en andra plats.
Hade ju hoppats att Zhita och jag också hade fått en uppflyttning ,men Zhita gör som hon brukar och spelar Allan med mig.
La mina vantar och Zhitas halsband vid stigen ca 5-6 meter innan jag gick in i sökhområdet ,skickade Zhita vänster ,det blev ett fint tomskick,men hon slog bakåt och kom ut där mina vantar låg ,och då var katastrofen ett faktum ,det går inte att lägga någonting greppvänligt så att Zhita kan få tag i det,det måste jag lära mig ,detta skulle kosta mig en eventuell uppflyttning i dag ,hon fick tag på vantarna och drog in i rutan-jag ropade ,men där kunde jag stå !!!!!! som ett fån.....nu bryter vi sa domarna efter två minuter ,då Zhita fortfarande inte lämnat av vantarna -väldigt retfullt kan jag säga -men som min älskade kompis tröstade mig med PIA-Du vet den dagen kommer när hon mognat ,och då blir det inte BRA ,då blir det jävligt BRA-TACK PIA !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag vet att du tar det nästa gång....lite otur med vantarna nästa gång stoppar du ner dom i fickan

tror på er ...

Lajka mår bra är så söt när man äter lägg stitt huvud i mitt knä och tittar bedjande på mig hon går så bra ihop med de andra hundarna så Mange säger till Catja att han behåller nog henne hemma fast han skojar ju men hon är nu allas favorit flicka

kram Gunilla

2010-11-15 @ 11:14:36
Postat av: Marie Olsson

Den där lilla tokan har ju kul ju:)))) Hmm dumma matte att lägga saker till henne, klart hon hämtar dom:)))

Ni kommer igen, det vet vi och det är snart ska du se

Kram

Marie

2010-11-15 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0