Lajka på prov hos Catja.....



Lajka är på prov hos min kompis Catja.
Catja vill ha en Vimza-valp,och eftersom Lajka går här hemma och inte jag aktiverar henne (orkar bara med Zhita) så tänkte jag att Lajka skulle passa Catja ,och dom känner ju varann lite ,och Catja hart alltid sagt ,att hon vill ha en sån hund som Lajka.
Jag känner att det är synd att en sån hund som Lajka bara ska gå här hemma och skrota,Lajka kan man göra det man vill med ,Agility,Lydnad och sökh är grenar som passar henne utmärkt,och jag vet att hos Catja får Lajka ett hem med 100 procent aktivitet,Catja är en ung tjej,men hon har fått mycket erfarenhet av att tävla sin sheltie Bella ,dom har varit så duktiga..
Så nu håller jag tummarna att Catja kommer trivas med Lajka ,och att hon får stanna där .
Ringde till dom i går ,och det gick bara bra ,Catjas unga sheltie Fly hade lekt med Lajka ,och allting gick bara bra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0