Kommer inte tävla i helgen !!!!!!

Har bestämt mig för att lämna återbud till Växjö och Rödeby,efter gårdagens träning ,och i samråd med mina träningskompisar ,som anser att vi inte är färdiga ,så får det bli så ,är jäkligt tävlingsugen ,men vet att jag bara blir besviken ,och det är inte rätt mot Zhita ,ändå vi tränat flitigt,så har det kanske gått lite väl fort efter vi blev uppflyttade ur trean ,vi behöver nog mera tid på oss ,varken sändande till rutan ,eller dom tre apporterna är klara,så vi tränar vidare ,med förhoppning om att gå ut i slutet på november !!!!!!!!!

Är ett riktigt kanonväder i dag ,nyss hemkommen efter promenad på skjutbanan,hundarna alldeles frostiga i pälsen,nu ska jag köra Björn till mamma ,han städar där en gång i veckan ,då kör jag in till hennes och mauritz och kollar om dom har någon fin fleecejacka att ha på sig nu när det börjar bli kallt......
I dag har jag inga måsten ,det blir flera prommizar med hundarna ,sen ser vi fram emot Idol i kväll ,mitt favvoprogram varje vecka.......

Kanske åker Kate och jag ut i morgon ,om det är lika fint väder då ,och tar lite höstbilder.

Trevlig helg alla !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0