T ÄVLING I HÖÖR.....



Atlas och Zhita kl 05,30 på morgonen,i väntan på Åsa......



Trött Zhita......



Lottning i elit,jag drog nr 5 .......



Fredrik,Anna och Åsa -vi fryser !!!!!!!!!!!



Fredrik,jag och Anna.......



Han i mitten-Anton blev Svensk Lydnadschampion i dag ,hurra,hurra,hurra,hurra.....



Detta är ett rött kort ,det fick Zhita och jag i dag  pga att jag sprang efter henne ,då hon siktade in sig på tvåans koner ,i stället för sin egen kon till rutan ,och det får man inte göra ,du måste stå stilla och kalla på din hund ,men det är inte så lätt ,när man inte tävlat elit förut med röda kort,så efter rutan fick vi gå från planen ,väldigt snopet ,men så är det ,kan berätta att vi fick 7,5 på fria följet ,där Zhita gick jättefint ,men hon nös två gånger vid halter ,och då satte hon sig inte ner ,dumrutan gick fint  betyg 8,5 ,och inkallningen en 9a,vi kommer igen,var så säkra !!!!!!!!!!!



Fredrik busar med Zhita......





mattes fina Zhita.....



Det är inte hennes hår -utan en mössa.....



Åsa opch Anton,Svenskt Lydnadschampionat i dag ,hurra, hurra,hurra,hurra......



Vi fick faktiskt domarens pris i dag   pga att hon tyckte synd om mig ,en gratis tävling i Höör nästa år........

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Självkart kommer ni igen, detta var ju en pyttemiss bara. Bara på det

Underbara bilder - tack för titten

Kram

Marie Casey Ezy

2010-10-02 @ 19:26:34
Postat av: Tina & Qila

Heja, heja nu är ni i Eliten i alla fall...Om du fick ett rött kort nu, så lär du väl passa dig i fortsättningen blink,blink

Nya tag nu bara..

Kramiz på dig

2010-10-03 @ 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0