Chester (Hero)har flyttat till Gunnerhulu......



Hero har flyttat till Madeleine och Håkan,om ni läser detta ,tack för sockorna och marmeladen(hemmagjord,och supergod) ni var så gulliga ,och jag vet att Hero får ett toppenhem,ta väl vara på eran juvel !!!!!!




Mysigt att tugga på träbitar för valparna nu.....






Bea poserar...




Valp med pinne igen....




En härlig vårkväll med hundarna ute kl 20,00,valparna älskar att springa och busa på tomten,är ute med dom tre-fyra gånger varje dag...




Bus,Bus,Bus.....




Två sötnosar !!!!!




En herre vid namn Buskelunds Castor...




Castor.....




Mammas älskling-Atlas....




Castor igen( en läckerbit enligt mitt tycke-vem kan motstå honom.....




En sötnos till Buskelunds Cher...




Vi har lärt valparna-Sitt i Grupp ,så dom ska vara klara för elitlydnad när köparna får hem dom-hoppas ingen gick på det !!!!!!!




Cher.....




Atlas....




Bazzakulls-valparna,två veckor i morgon ,då kör jag ner till Ann-Margaret i Gärsnäs med valpar och Zhita,Hon ska vara där i sex veckor med bebbarna ,sen kommer hon hem ,och då är hon bara MIN!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0