Atlas har det bra......



Atlas mår bra,i natt har han varit lugn och fin.andningen bra,och jag har inte behövt gå upp och släppa ut honom,natten innan var jobbig,då andades han tungt,och jag fick gå ut med honom kl 01,30 för att han skulle få frisk luft,han kissar ju mycket nu också eftersom han ställts på en dos av fem cortisontabletter i fem dagar,och från och med i morgon tre tabletter i 20 dagar ,sen tre tabletter varannan dag,jag är så glad varja dag jag får ha min Atlas kvar ,han är uppsvullen i hela kroppen,det blir man när man har Lymfon-blodcancer!!!!!!





Våran fina Buskelunds Castor-stora pojken nu,snart sex månader....




Zhita har börjat få sin päls tillbaka,tycker hon är fin nu ,och har nog lagt på sig når kilo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0