Valparna fem månader......

Valparna har hunnit att fylla fem månader,tiden går fort.......



Buskelunds Castor,börjar bli en stor kille.......


Nästa utställning blir nog Blekingemästaren i oktober,den är inoficiell och är i ridhuset i Bräkne-Hoby,då anmäler jag både Cher och Castor!!!!!!!!


Tyvär får jag nog lämna återbud för Zhita på fredag,hon har svårt att lägga sig vid inkallningen,jag har klämt och känt på henne ,och tror det är någon hund som stött i henne så hon är öm vid bröstet,ska kolla upp henne idag med,men tror jag får ringa återbud,inte roligt när man har förberett sig på tävling,men det kommer flera hundra nya tillfällen ,självklart ska man inte pressa en hund om den har ont.......


Fick ett roligt samtal igår från min träningskompis Annika ,hon är uppe iStockholm på träningslägret Obidence Rules,där dom bästa tävlingsmänniskorna från norden är med,dom är så duktiga sa Annika,hon har fått så många nya saker att tänka på,så nu ska hon lite börja om med Windie,jag är inte och kommer aldrig bli så petig som Annika ,men vi har olika mål ,jag vet ju att Annika sicktar på SM med Windie ,och det är inte bara för att vara med ,utan hon har målet att komma på pallen,och då måste man vara petig,hon är otroligt duktig min träningskompis,och väldigt flitig att träna trots en stor familj,jobb,hus och är en stor drivkraft i hundungdom,så hinner hon med att träna alla sina hundar,och är det någon jag unnar att lyckas ,så är det Annika !!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0