Bakat kladdkaka......



Ställde mig i morse kl 07,00 för att baka kladdkaka ,men jag är nog världens sämsta på detta ,tyckte den ser för rinnig ut efter 20 minuter,så den fick stå 10 minuter till ,och då blev den för torr,men med lite grädde slinker den väl ner ,det är ju god chokladsmak,ska bjuda mina träningskompisar när vi träffas i ridhuset i kväll för träning med våra hundar...
Marco följer med i kväll ,måste bli bättre på att ta med honom så han får träffa olika människor,han har mest gått här hemma med mig,på promenaderna följer han ju med ,men jag går ju alltid där det inte finns någon annan än jag ,bara för hundarna ska få springa omkring lösa.
Ska bli kul att se i kväll om mä'ngdträningen i Bromöllahallen gjorde någon nytta,det tror jag faktiskt ,och i kväll ska jag köra tävlingsmässigt med bara lite beröm,snart dax igen för tävling,det ser vi fram emot.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0