Snart time.....



LP 1 LP 2 TREDJEPRIS I ELITLYDNAD Bazzakulls Red Passion ska paras med:



SBCH,SUCK KORAD Kogaråsens Pesto,här med sin ägare Malin Dertell.

Kerstin och jag åker nu på söndag till Stockholm ,beräknar att vara uppe vid 15,00 någon gång ,hoppas på en parning då ,sen stannar vi och ligger på hotell till tisdag ,och då provar vi att para igen ,jag har min dvd-kamera med mig ,och om Kerstin klurar ut så kommer träffen från söndagen här på bloggen på söndag kväll ,Kertin har med sig sin lapptopp...


Oj vad Vimza är tjock ,hon har gått 7 veckor på söndag ,undras verkligen hur många ploppar det kommer ut ,SPÄNNANDE !!!!!!!!!


Var uppe på klubben i går ,körde uppletande med Zhita ,det gick fantastiskt ,svår ruta ,men hon plockade in 4:a föremål på tre,fyra minuter ,hon är så duktig !!!!!!!
Hon är på dag 11 av sitt löp i dag ,hon bor här uppe tillsammans med mig ,Vimza och Mimmie,och hon följer med mig överallt där jag åker ,i dag ska vi till stan ,sen fika hos syster yster.....


Kommentarer
Postat av: rosmarie runesson

hej

se till att avla fram lite tikar på söndag.

lycka till och kör försiktigt

mvh rosmarie

2011-02-11 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0