Valplådan på plats.....



valplådan står färdig,men ännu är det inte dags ,hoppas inte dom tittar ut förrän tidigaste onsdag ,då är Vimza på 59:e dygnet,..
Så skönt att alla löper nu,alla tikarna har löpt färdigt om 5-6 dagar,sen är det fritt från löp till typ juli,då Vimza går i löp igen......
Tikarna här uppe ,och dom tre pojkarna där nere ,är alltid en person här uppe med tjejerna...

Jag är ju fram och tillbaka med allting ,hade ju bestämt att tävla med Zhita minst en gång innan valpning ,men har bestämt att ta det säkra före det osäkra ,vi kommer inte att tävla någonting innan ,utan nu är det lugn och ro innan valpning ,vi gjorde en sån lång och jobbig resa,och fick två bra parningar ,då vill jag inte riskera någonting,sen är det ju inte min kull heller ,men efter Zhita har haft sina valpar ,är hon MIN !!!!!!!

Zhita har efter första parning gått en vecka in i dräktigheten på söndag,tiden går så fort....

Jag skriver här på bloggen så fort Vimzan har fått sina valpar ,och bilder kommer också ,så håll  koll !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0