Misslyckade pannkakor.....



Första gången jag försökte mig på pannkakor-har aldrig tyckt om det ,mamma gjorde ju till Jenny och Björn,men jag åt aldrig.
Fast dom inte blev så fina var dom riktigt goda ,och dett tyckte hundarna med!!!!!
Tränade med Anna i ridhuset i g¨år ,blev bra träning,lite slarv med metallen när hon hoppar över och ska greppa den ,annars fungerar det mesta just nu,lite ovisst är det med placeringen i rutan ,i bland kommer hon så fint in i mitten och lägger sig ,men hon kan också hamna utanför ,ja det tar tid att få en färdig elithund som man kan kalla relativt säker ,tar nog minst tre år ,så när Zhita är runt fem och ett halvt ,kommer vi nog ha våran bästa tid,tycker förstås att det är lite synd att hon ska ha en valpkull just nu ,när vi liksom är på gång ,men vi har tiden för oss ,runt juli kan vi nog börja tävla igen ,och jag hoppas ju vi kommer iväg till Saxnäs på torsdag,men har hört det ska bli snö och blåst ,sen får man ju se hur mycket snö och oväder det är ,kommer ihåg när Anne-Marie och jag körde dit förra året vid denna tiden ,vi hade mild snöstorm,då tävlade jag lydnadsklass två ,och det gick inget vidare,hoppas på bättre resultat detta året.......

Vimza har gått ur löp ,och ett ultraljud är planerat den 19/1 kl 10,00....
Då ska också Atlas med och ta nya blodprover på honom ,kanske att han behöver någon annan eller mera medicin !!!!!!

Annars lunkar livet på som vanligt här i Buskelund,i och med snön började så tidigt ,så tycker jag man redan är trött på den ,och det ser inte ut att bli någon tidig vår ,men man kan ju hoppas !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0