Tränat sökh med Zhita och valparna.....

Jonas och jag begav oss till skogen idag för att se vad Zhita kom i håg av sökhträningen....
Sände henne två tomskick som gick suveränt ,sen fick hon markera Jonas tre gånger,lite svårt att ta sin rulle själv ,annars kanon!!!!!!
Vi har inte tränat sökh sen i februari,då hon parades med Pesto och fick 9e valpar.....
Men nu kör vi igång igen,och hon är ju som klar för appellen ,väntar bara att hon ska gå i löp nu i augusti-september så jag kan planera hennes tävlingar sen !!!!

Vi kör lite lydnad var dag just nu,det är ju tävling på fredag i Kristianstad,ska bli spännande,hoppas förstås på ett förstapris,men bara hon är pigg och glad är jag nöjd ,och helst att jag någon gång fick betyg på apporterna,hade varit ett framsteg för oss.
På tisdag tränar vi några stycken vid röda ladan i Karlshamn.

Hoppas på bättre väder denna veckan,temperaturen är det inga fel på ,men detta förbaskade regn som kommer hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0