Castor hos hundungdom



Castor var med till hundungdom,han tycker det är så kul att komma ut ,här busar Anna med honom....



Glad Anna med en nöjd Castor...



GOS......



Anne-Marie med sin säkra Lippe,förra året var dom med i SM för lydnadshundar i Karlstad ,men i år har dom inte kommit med ,men liksom jag ,Annika,Catja och Pia ,så ska Anne-Marie också upp till SM i Stockholm för att titta och njuta av alla duktiga ekipage ,vi tjejer åker ju med Annika för att hon har kvalat in med sin duktiga BC Penny,vi åker upp om tre veckor,ska bli så kul och spännande ,vi har bokat hotell 10 minuters bilväg i från SM-Området,stackars Pia ,hon ska sova med mig ,som är uppe vid 05,00, kl 06,00 öppnar dom i frukosten,så jag får gå ner och ta mig en kopp kaffe ,så Pia får sova.....



Castor  tittar hur det ska se ut ....



Sändande från kon till rutan....



Fint inne i rutan.....



och sen belöning såklart !!!!!!




Här Fredrik med sin härliga Nimbus,ett ekipage som vi troligtvis kommer att få åka med till SM  För lydnadshundar 2012 i BORLÄNGE I DALARNA....
Fredrik och Nibbe gjorde 294,5 poäng för några veckor sedan ,ett väldigt gångbart SMPOÄNG att ha med sig till nästa år ,två till sådana resultat så är dom med.....




Detta ser väl bra ut , Anne-Marie med en Belgare !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0