CissiBell har flyttat.....



Buskelunds CissiBell har flyttat till Therese på Öland,hon ska kallas för LEIA.
Therese var här med sin mamma och bror och hämtade Leia i dag,har fått mail från dom sen dom kom hem,resan hade gått kanon ,och mötet med Therese golden Tessie hade gått jättebra ,har redan fått foto i från dom som kommer på Leias sida sen ,jag är så glad att Leia hamnade hos Therese som är intresserad av utställningar ,för Leia är så jäkla fin ,hon kommer gå bra i utställningsringen ,Therese kommer även prova på andra aktiviteter med henne ,jag har fått adressen till Therese blogg ,och det ska bli så kul att följa er tre.




Sen var Pia här med Izzy,dom andra Castor,Cher och Castor mobbade henne lite när hon kom ,men Izzy är kavat och gav igen ,sen efter några minuter gick det bra ,och dom lekte som sjutton,hon är en bastant dam lilla Izzy,väldigt fin och härlig ,och jag vet ju att Pia sköter om henne som ett litet barn ,vilka valpköpare jag fått -är så GLAD.........




Fastän Izzy bott här i 9e veckor ,så känner hundarna att det kom någon ny ,hon har ju bott hos Pia snart två veckor,men allt gick ju bra sen...




BUS !!!!!!













Izzy i rött band och brorsan Castor......




Castor....




Avslutar med en bild på min härliga kompis Pia och Izzy,en underbar dag,träffat Izzy ,och Leia fått ett toppenhem hos Therese......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0