Växjö-utställning den 5/11-2011



i ottan steg vi upp Kate och jag kl 06,00 körde vi upp till Växjö,Kate hade med sig Honey och Belle som hon skulle ställa....

Therese min valpköpare skulle komma ,och dom hade en jäkla tur ,i deras ring vaer det 35 chicuava som skulle ställas innan och det gick fort med den bedomningen vill jag säga ,så bara tio minuter efter therese och hennes syster anlänt så skulle hon in med Leia,men det gick ju bra ändå   en 1:a med HP OCH BIR VALP  STORT GRATTIS THERESE......




Buskelunds CissiBell  (Leia) jag är så otroligt glad att det går bra på utställning med Leia ,men ännu gladare blir jag när jag ser hennes mentalitet ,öppen,social-svansen i topp inne på tipshallen bland flera hundra människor och hundar ,jag blir så glad över Vimzas suveräna valpar.......





Här Kates Honey som fick Exellent och hennes Belle fick Exellent och CK GRATTIS TILL DIG KATE.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0