En vanlig Måndag....




tyvärr blir det ingen utställning med varken Zhita eller castor till Växjö,en oväntad räkning förstörde dom planerna,men jag ska dit för att träffa Sofia och Tina som ställer Buskelunds Prusseluskan......

Den 16/10 är det elitlydnad för Zhita och den 23/10 är det Blekingemästaren där massor av Buskelundare kommer,Castor är anmäl,likaså Cabrina,Clarice kommer ochså och CissiBell med,deras halvsyster Silent Night är också anmäld,ser med spänning fram emot den utställningen,och TACK för att ni kommer !!!!!!!!

Planerna för November är den 6/11 elitlydnad för Zhita,den 12/11 elitlydnad för Zhita,den 19/11 Elitlydnad för Zhita......

Valparna Cher och Castor är nu inne på sin 8:e månad,Castor är en härlig kille som tar dagen som den kommer ,väldigt miljöstabil så här långt,Cher är lite livligare,och väldigt stabil hon också ,i morse gick jag på flygältet och har valparna lösa och går förbi ett gäng hästar på 15 meters avstånd,valparna är nyfikna och vill dit,men jag ropar bara deras namn så är dom hos mig på 1 sekund,jag har lagt ner mycket tid på att dom ska komma till mig när jag ropar,för jag vill alltid kunna gå med hundarna lösa ,så jag vill ha ovillkorlig inkallning på dom ,och jag vill säga jag lyckats väldigt bra,dom är duktiga så här långt,sen har jag ännu inte lagt så mycket tid på just lydnadsträning,men det kommer,jag har tiden för mig....

Lägger ganska mycket tid på Zhita just nu ,vill gärna att förstaprisen i Elit ska droppa in snart ,och en uppflyttning från appellen vore inte helt fel ,vi får se vad som händer denna månad.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0