Tränat sökh med Zhita......




Tränat sökh i dag för första gången på länge,Zhita var duktig i dag fast det var så länge sedan,hade två figgar utlagda mitt i mot varann,hon sprang ut och hittade Pia och tog sin rulle själv,kom till mig i full fart ,och påviset kanon,fick korv hos Pia,sen hittade hon Annika ,men då glömde hon markera,mycket spring i benen idag,skickade om henne och då fick Annika stanna henne och hjälpa henne lite med rullen,full fart till mig ,och ett bra påvis,sen körde jag tomskick,och hon fuskade lite,sprang lite grunt,men jag skickade bara om henne ,och hon håller ett högt tempo och mattas inget,har en mycket bra motivation,så jag fixar till tomskicken så att hon går ut på djupet,hon tar ingen rulle heller på tomt(mycket bra)slutar med en figge,och här försöker hon också fuska genom att bara dra förbi,men hon stannar till slut och markerar,kommer nog köra lite lösrulle dom kommande träningarna ,så hon verkligen får in att hon ska stanna och ta rulle hos figg,är mycket nöjd över hennes vilja i sökhet,mycket bra focus och tempo,mycket bra påvis,en härlig attityd helt enkelt,kan hon nu bara komma i löp snart ,så jag kan planera för appellen,vore det ju toppen   !!!!!!

i dag var vi  Pia,Jenni,Sara,Marlene,Annika,Therese och jag............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0