Glad för Zhitas härligt possitiva Attityd...



Fredrik och jag på Årets första Elitlydnadstävling hos Saxnäs BK den 6/1 2012,jag är så jäkla supernöjd med min Zhita idag,hon var så pigg och fokuserad,men lite ändå för busig idag,men hellre ha henne så härr pigg och glad,än som i Sölvesborg då jag tyckte hon gick bakom mig, 6,5 på fria följet 8a på nya Zätat,6 på inkallningen,hon la sig vid ståendet,annars ett bra läggande, betyg 10 på rutan som var klockren,betyg 6,5 på apporterna ,där var hon lite busig med apporten,men kom ändå till mig, en 0a på hopp apport-hon vill ej ta metallen,det har jag att jobba på , 9a på vittringen där hon har blivit säkerheten själv,och full fart in till mig-så duktig, en 8a på fjärret,ca  1 decimeter fram-mycket bra,poängen slutade på 233 poäng ett andrapris och placering 4a av sex.....

Fredrik fick ihoppa 260 poäng ett förstapris placering 3av sex.

Vi ser med glädje fram emot nya tävlingar,Zhita ska gå i löp i mars,så vi får se när det blir ,Karlshamn har lydnadstävling den 11/3....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0