Sökhträning den 15/1-2012



Vad gjorde vi utan dom fantastiska snitslarna-dom hjälper oss att hålla reda på var vi ska vara ute i skogen.....





Bästaste Marco ute i sökhskogen-pratade med Pia efter vi kommit hem ,och om att Marco är lite försiktig och blyg,och jag sa Tyck aldrig synd om mig för att jag har Marco,att han kanske aldrig blir den där superhunden inom bruks eller lydnad -jag bryr mig inte,jag fick ett tillfälle att ta Marco efter jag förlorat Atlas,och jag är så jäkla lycklig för det,vad det sen blir av Marco har ingen betydelse,han har hjälpt mig i mitt sorgearbete efter Atlas och funnits där för mig,jag har inga krav på Marco ,bara att han och jag ska älska varandra betyder något......





Så här ser en bra lega ut -en omkullvält gran att gömma sig under.....





Pias Izzy ger sig ut för att hitta figgurant,hon är bara 11 månader ännu,men hon är riktigt duktig ,tar lösrulle ute hos figge och kommer med ,Detta kommer bli väldigt bra en dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0