Bloggar igen!!!!

hej alla,nu är det dags att återuppta detta,vet att alla kollar bara Facebook,men detta är mycket för mig själv,kan ju gåtillbaka ända till2009 och kolla både vad som hände och alla fina bilder är ju kvar......-2014 har börjat och vi ser fram emot ett händelserikt år..om allt går som det ska så fåt zhita sin tredje kull nu i maj,  E-kullen blir det och redan två namn klara. Ebbot och Euphoria!!!!!!!sen hoppas jag komma ut och tävla med flera av mina hundar NamNam är redan anmäld till två lydnadsklass ett tävlingar....
 Här en bild på Marco när han var liten.........
Marco pussar på Pia.......
 
Fredrik och jag på tävling iSaxnäs,tror det var två år sedan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0